travelogue-alaska-2019.reismee.nl

Welkom op onze reisblog!

Welkom op onze reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van onze avonturen en mee te genieten van de prachtige natuur in Alaska!   Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we rondhangen en wat we allemaal hebben gezien en meegemaakt.  

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We kijken uit naar reacties, uitingen van jaloezie en bewondering of dankbaarheid dat we dit met jou willen delen....

Sympathiek dat je met ons meereist!

Groetjes,

Sally, Rita, Cynthia en Inge

Reacties

Reacties

Birgit.vanbockryck@telenet.be

Helaba,

Een supergoeie reis voor jullie !!!
En ik kijk uit naar de verhalen en foto's...dat is echt tof om mee te volgen en ik lach me daar kapot mee. Take care & have fun! Xx

Willy en Liliane

Een fantastische reis gewenst! Geniet met volle teugen! Wij proberen mee te genieten met jullie verhalen!??

Yvan en Marie claire

Wij wensen jullie een onvergetelijke reis.
Geniet er van.

Janin Ackx

Fijne reis, jaloooooersssss, een van mijn droombestemmingen

Ann Chorkawa

Ik ben dol op reisverhalen, bedankt om deze te mogen meevolgen

Nicole meire

Fijne reis

Vanessa & co

Geniet met volle teugen! X

Yvonne &Willy

We wensen je een hele fijne vakantie .Geniet ervan .

Cathérine Petré

Tof deze blog. Heel veel plezier op deze waarschijnlijk onvergetelijke vakantie!

Wendy

Wow, genieten maar...!

Sylvie

Off you go!!! Jaloers! Alaska staat ook nog op mijn bucket list. Ik moet waarschijnlijk niet zeggen: genieten maar :)

Monique

WoW Sally, tof seg! Genieten maar zou ik zeggen! Grtjs

Pascalleke

Geweldig om jullie te volgen... jullie beschrijvingen doen mijn eigen interpretaties opleven en het enthousiasme druppelt binnen als een arctische hagelstorm.... super !
Ik kijk uit naar jullie blog !

Sally Dewallef

Bedankt voor de leuke reacties! Pascalleke, welk Pascalleke ben jij ? we kennen er verschillende ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!